akciós termékeink
2015. 06 29
A Dolce&Gabbana új illata a tengerpartra repít

A Dolce&Gabbana új illata a tengerpartra repít

2015 nyarán jelenik meg a Dolce&Gabbana két új illata, a Light Blue Sunset in Salina hölgyeknek és a Light Blue Pour Homme Swimming in Lipari uraknak. A korlátozott mennyiségben a boltok polcaira kerülő parfümök két népszerű illat, a 2001-es, hölgyeknek szánt Light Blue és a 2007-es, uraknak szánt Light Blue Pour Homme újragondolásai. A két új alkotást néhány hónap múlva dobja piacra a híres olasz divatház.

Light Blue Sunset in Salina hölgyeknek

A Light Blue Sunset in Salina egy friss, virágos illat: egy kellemes nyaralást idéz; azt a pillanatot, amikor épp ülünk egy étterem teraszán, az asztalt egy csokor virág díszíti, előttünk egy üveg bor, és a kellemes nyári szellőtől simogatva nézzük a naplementét. Az illat ibolyaleveles jegyekkel indít a fejillatban, majd következik a szívillatban domináló frézia, jázmin és narancsvirág. A sort az alapillatban uralkodó fehér pézsma, borostyán és cédrusfa zárja. Így lesz teljes a kompozíció, amelyet magunkra fújva ismét átélhetjük a legutóbbi nyaralást, és visszaidézhetjük a kellemes tengerparti élményeket. A parfüm 25 és 50 ml-es Eau de Toilette-ként lesz majd beszerezhető.

Light Blue Pour Homme Swimming in Lipari uraknak

A Light Blue Pour Homme Swimming in Lipari egy élénkítő hatású, vizes illat, amelyet a Földközi-tenger vidéke ihletett. A férfiparfüm fejillatában a tengeri só érvényesül, amelyet a grapefruit frissessége egészít ki. A szívillatban a mandarin és a hűvös, aromás rozmaring dominál. Aki a sült húsok és más ételek fűszereként kedveli a rozmaringot, a Light Blue Pour Homme Swimming in Lipari összetevőjeként is szeretni fogja. A parfüm alapillatában az ámbra, a száraz fa és a pézsma érvényesül. Az illatszer 40 és 125 ml-es Eau de Toilette-ként kerül majd a boltok polcaira.

Dolce&Gabbana-parfümök és kölnik

Az olasz Dolce&Gabbana divatház a Procter & Gamble közreműködésével forgalmazza parfümjeit. A luxus divatházat 1985-ben alapította a névadó Domenico Dolce és Stefano Gabbana, és szexi ruháikkal és provokatív ruháikkal azonnal népszerűségre tettek szert. Számtalan hírességet is sikerült megnyerniük. Madonna például visszatérő ügyfelük: az énekesnő fellépésein és a hétköznapokban is Dolce&Gabbana-darabokban pompázik. A divatcég a ruhákon kívül napszemüvegeket, karórákat, kiegészítőket és parfümöket is kínál.

1992-ben jelentették meg első parfümjüket

Első parfümjük, a Dolce&Gabbana for Women elnevezésű női illat 1992-ben jelent meg, amelyet 1994-ben követett a férfi verzió is. Az évek során többtucatnyi parfümöt dobtak piacra, férfi és női illatokat egyaránt, amelyek rendkívül népszerűvé váltak szerte a világon. Sikertermékeik közé tartozik a két új illat eredetijéül szolgáló 2001-es Light Blue és a 2007-es Light Blue Pour Homme is. 2009-ben piacra dobták az Anthology-sorozatot, amelynek darabjait a tarot-kártya lapjai inspirálták, és amelyet a divatvilág leghíresebb képviselői reklámoztak. A divatház illatszereinek megalkotásánál olyan parfümkészítők működtek közre, mint Nathalie Lorson, Olivier Cresp, Rodrigo Flores-Roux vagy Max Gavarry.

A két új illat eredetijei

A Light Blue női parfüm egy levegős, finom, vibráló, gyümölcsös-virágos illat, amely a szicíliai nyarat idézi. A lime és a cédrus érvényesül benne. A rendkívül népszerű nyári illat Olivier Cresp orr alkotása. A Light Blue pour Homme egy aromás, citrusos illat. A férfiparfüm fejillatában a szicíliai mandarin, a boróka, a grapefruit és a bergamottcitrom érvényesül; szívillatában a rozmaring, a brazil rózsafa és a bors jelenik meg; az alapillatában pedig a pézsma, a tölgymoha és a tömjén dominál. A parfüm 2008-ban elnyerte az év legjobb férfiparfümjének járó FiFi-díjat.

Kosár

A kosár üres!

 Google+

Kövesd a parfümáruházat a Google plus-on!