akciós termékeink
2014. 09 01
A focivébé utóillata

A focivébé utóillata

Aki a focivébé döntője után egy hónappal még mindig visszasírja a mérkőzések izgalmát és az esti baráti meccsnézéseket, az Adidas jóvoltából most meglepheti magát egy vébés emlékkel; így talán könnyebben elviselhető a rá váró három vébémentes év. Július végén jelentette be az elsősorban sportszergyártóként ismert, illatszereket is forgalmazó cég, hogy hamarosan piacra dobja UEFA Champions League Edition elnevezésű parfümjét. Az Adidas már 30 éve gyárt parfümöket a világ legnevesebb sportolóinak közreműködésével; ám legújabb, 2014-es termékük tervezésekor úgy döntöttek, valami igazán különlegessel lepik meg a futball és a kellemes illatok rajongóit. Így született meg a focivébének emléket állító UEFA Champions League Edition, amely a futball szellemét idézi.

Győzelem, lelkesedés és versenyszellem egy üvegcsébe zárva

Az összetevők kombinációjával ugyanis a győzelem, a lelkesedés, a versenyszellem, a kitartás, a stratégia és az erő érzését szerette volna megfogalmazni a gyártó. A parfüm fejillatában a citrom, az aromás levendula és az ibolya érvényesül; a szívillatot a zöldalma, a mezei zsálya és az alfa-izometil-jonon nevű illatanyag uralja; az alapillatban pedig vaníliás, pacsulis és mohás jegyeket érezhetünk. Az illatszert 50 ml-es parfümként, 100 ml-es after shave-ként, 75 ml-es testpermetként, 250 ml-es tusfürdőként, illetve 150 ml-es dezodorként is piacra dobják 2014 augusztusában.

A cég a Coty partnereként forgalmaz parfümöket

Az Adidas a Cotyval közreműködve már évtizedek óta forgalmaz illatszereket. Az eredetileg csak sportszergyártással foglalkozó céget a német Adolf Dassler alapította 1948-ban. Az „Adi” becenevet használó Dassler saját bece- és vezetéknevét vonta össze a név megalkotásakor, így lett az Adiból és a Dasslerből Adidas; azonban a márka elnevezése mint betűszó is ismert, melynek jelentése „All Day I Dream About Sport”, azaz „egész nap a sportról álmodom”. Az Adidas jól ismert logója eredetileg egy finn ruhagyártóé, a Karhu Sportsé volt, tőlük vásárolta meg az emblémát a német cég 1951-ben.

Az Adidas elődjét egy testvérpár alapította

Adolf Dasslerben már az első világháborúból visszatérve megfogalmazódott a sportcipőgyártás ötlete. A Dassler testvérek kezdetben édesanyjuk mosodájában készítették a cipőket. 1928-ben már az egyik olimpiai szám résztvevői hordták a lábbeliket. Először a 800 méteres futás egyik indulója, Lina Radke-Batschauer nyert aranyérmet a cipőt viselve. A testvérek útjai 1949-ben szétváltak, a Dassler Brothers Shoe Factory megszűnt: Adolf megalapította az Adidast, testvére, Rudolf pedig a Pumát. 1960-től a cég már sportruházati cikkeket, 1963-tól pedig sportfelszereléseket is gyártott. A vállalat irányítását Dassler halála után, 1978-ban felesége és fia vette át, 1989-ben pedig felvásárolta a francia üzletember, Bernard Tapie, aki az amerikai Robert Louis-Dreyfusnak adta tovább 1993-ban.

Az Adidas 1985 óta gyárt parfümöket

A cég 1985-ben állt össze a Coty kozmetikumgyártóval, és kezdett el parfümöket is forgalmazni. Hamar népszerűek lettek a férfiparfümök piacán; termékeik ma már több mint 80 országban kaphatók. Női és férfi parfümjeik legtöbbször valamilyen sportos nevet kapnak, és az üvegük formája is a cég eredeti profiljára utal. Az 1980-as évek óta az Adidas több mint 50 parfümöt dobott piacra; az elsőt 1990-ben. Több neves orral is dolgoztak már együtt, például Ursula Wandellel.

Kosár

A kosár üres!

 Google+

Kövesd a parfümáruházat a Google plus-on!