akciós termékeink
2013. 10 15
A legemlékezetesebb parfümreklámok

A legemlékezetesebb parfümreklámok

Legyen akármilyen finom illatú is egy parfüm, megfelelő reklám nélkül nem érheti el azt a népszerűséget, amelyre forgalmazója vágyik. A parfümöket hirdető óriásplakátok és tévéreklámok általában gyönyörű nők és férfiak főszereplésével készülnek, érzékiek, inspirálóak és divatosak. Mivel egy illatot nehezebb képekben bemutatni, mint például egy autót vagy egy ruhát, a készítőknek igencsak be kell vetniük a fantáziájukat, ha valami maradandót szeretnének alkotni. Válogatásukban a közelmúlt terméséből származó, de retro reklámok is szerepelnek. 

Chanel No. 5

A világ egyik leghíresebb illatának, az 1920-ban piacra dobott, és azóta is töretlen népszerűségű Chanel No. 5-nek több reklámja is igen sikeresnek bizonyult. 1982-ben például több kisfilmet is forgattak, amelyek nem más, mint Ridley Scott, az Alien, a Szárnyas fejvadász vagy a Gladiátor rendezője irányításával készültek el. Az egyikben egy gyönyörű franciakert egy zongorává, az vasúti sínekké, az pedig egy felhőkarcolóvá alakul át.

De napjainkban is készült népszerű Chanel-reklám: újabban Brad Pitt reklámozza a híres illatot. A színész a márka első férfi arca. A reklámsorozatban a sztár egy nőnek udvarol, akiről kiderül, hogy más, mint egy No. 5-ös üvegcse. Tény, hogy nem könnyű eladni egy illatot, hiszen a szagos tévét egyelőre még nem találták fel; ám az is, hogy az új Chanel-reklámok egy kicsit elvontra sikeredtek. De legalább főszereplőjük (aki egyébként állítólag 7 millió dollárt, azaz 1.5 milliárd forintot kapott a kampányért) kamatoztathatta bennük színészi tehetségét.

 

Canoe

Az 1981-es reklámban egy vitorlázó szépfiú húzza fel a zászlórúdra a parfüm logójául szolgáló zászlókat, ezzel jelezve az őt távcsövével figyelő hölgynek, hogy szeretettel látja a fedélzeten. Azaz a szimbólumot értelmezve: ha a Canoe-t fújjuk magunkra, már mérföldekről is tudathatjuk a szebbik nem képviselőivel, hogy nem dobnánk ki őket az ágyunkból.

Videó:

Parisienne (Yves Saint Laurent)

A 2009-ben piacra dobott illatot népszerűsítő reklámkampány arca az angol szupermodell, Kate Moss volt, akit a kisfilmben egy autó hátsó ülésén, illetve az ágyban láthatunk felváltva, pár szál rózsa és egy férfi társaságában. Az erotikus töltetű reklám a szupermodell sokadik parfümös munkája; szerepelt többek közt a One (Calvin Klein) vagy az Anais Anais (Cacharel) reklámjaiban is.

Videó:

Wild Musk (Coty)

Az 1983-as reklámban egy ősember és egy ősasszony ismerkedik egymással. A férfi és női változatban egyaránt kapható parfüm reklámja azért kapott kőkorszaki díszletet, mert az illatszer üzenete szerint elég ideig voltunk civilizáltak; itt az ideje szabadjára engednünk ösztönös, vad és zabolázatlan énünket.

Valentina (Valentino)

A 2011-ben piacra dobott parfüm reklámjában egy a hírnévvel járó kötelezettségek elől menekülő szépség az őt kereső helikoptereket és komornyikokat kicselezve egy hajnalig tartó kalandba veti bele magát egy olasz dallam kíséretében.

L’Air du Temps (Nina Ricci)

Az 1982-es reklám a romantikus hangulatot szeretők kedvence lehet, hiszen minden van benne egymásra találó pártól kezdve a szél meglebegtette, hosszú fehér ruhán és a szerelmes dallamokon át a fehér galambokig.

Extreme (Bvlgari)

A 2013-as reklámban egy igazán férfias férfit láthatunk, aki elől még a kígyók, a sasok és az oroszlánok is kitérnek, akkora erőt sugároz magából; vagy legalábbis a parfüm ezt ígéri viselőinek.

Kosár

A kosár üres!

 Google+

Kövesd a parfümáruházat a Google plus-on!