akciós termékeink
2014. 09 17
Hamarosan megjelenik Rihanna első férfiillata

Hamarosan megjelenik Rihanna első férfiillata

Rihanna barbadosi énekesnő első férfiillata, egyben ötödik parfümje hamarosan megjelenik. A híresség eddig csak női illatokat dobott piacra: a Reb’l Fleur-t 2010-ben, a Rebelle-t és a Nude-ot 2012-ben, illetve a Rogue-ot 2013-ban. A négy parfüm sikere után úgy döntött, legújabb alkotásával a férfiakat célozza meg: a Rogue Man nemsokára a boltok polcaira kerül.

Rihanna a zene mellett ruhákat és parfümöket is tervez

Rihanna a barbadosi Saint Michaelben született 1988-ban Robyn Rihanna Fenty néven. Az évek során 50 millió albumot adott el, 8 Grammy-díjat nyert, és a legfiatalabb énekesnőként vezette 12 számával is az amerikai Billboard Hot 100 slágerlistát. Nemcsak énekesnőként, hanem dalszerzőként, producerként, táncosként, színésznőként és divattervezőként is tevékenykedik, illetve rendszeresen jótékonykodik. Valamint 2010 óta parfümöket is tervez. Az illatszerekkel már korábban is kapcsolatba került, igaz, távolabbról: a Pussycat Dolls énekesnőjével, Nicole Scherzingerrel együtt készítette el Winning Women című dalát, amely a P&G dezodora, a Secret reklámjának betétdala lett.

Keleties-fás parfüm lesz a Rogue Man

Az új férfiparfüm 2014 szeptemberében érkezik: az illatszer reklámkampányában az énekesnő és egy tetovált modell szerepel. A megjelenéssel kapcsolatban Rihanna ezt posztolta a Twitteren: „Hölgyeim! Idén szeptemberben ilyen illata lesz a férfinak, aki mellett felébredtek. Ne csodálkozzatok, ha el akarjátok lopni a pólóját”. A parfümöt Frank Voelkl alkotta meg, és a keleties-fás illatjegyek dominálnak benne. Fejillatát a bergamottcitrom, a mandarin, a fekete bors és a rozmaring határozza meg; a szívillatában cédrus, jázmin, vaníliaorchidea és labdánum érződik; az alapillatban pedig szantálfás, pacsulis, borostyános, tonkababos és pézsmás jegyek kerülnek a felszínre. Azt még természetesen nem tudni, az újdonság is eléri-e a korábbiak sikerét.

Rihanna korábbi parfümjei 

Reb’l Fleur

A 2010-ben piacra dobott Reb’l Fleurt elbűvölőnek, szexinek és emlékezetesnek tartották a véleményezők. A parfümmel az énekesnő egyszerre nyúlt vissza a gyökereihez, és érzékeltette jelenlegi otthona, New York csillogását. Az illatszer intenzív és elbűvölő citrusos jegyeit virágok szegélyezik: tubarózsa, ibolya és hibiszkusz, egy cseppnyi kókuszvízzel kiegészítve. Egy idő után életre kel a szívillat, azaz a könnyed és finom jegyek veszik át az irányítást; az alapillat pedig a bőr melegségét emeli ki. A parfümöt a Givaudan szakemberei, Caroline Sabas és Marypierre Julien készítették. Az illatszert rejtő elegáns üvegcse egy magassarkú cipő sarkát mintázza, díszként pedig helyet kapott rajta egy selyemszalag és egy arany színű karika is.

Rebelle

A 2012-ben megjelent Rebelle egy virágos-gyümölcsös illat, amely a különlegességek kedvelőinek egyik kedvence lett. A fejillatában szilva, eper és gyömbér; a szívillatában napraforgó, vaníliaorchidea és kókusz; az alapillatában pedig pézsma, kávé, pacsuli és borostyán szerepel. A parfüm átlátszó üvegcséjét vörös és arany felületek díszítik. A parfüm készítésében ugyanaz a két orr, Caroline Sabas és Marypierre Julien vett részt.

Nude

Ugyanebben az évben jelent meg Rihanna harmadik parfümje, a Nude, egy édes, virágos és gyümölcsös illat, amelyet a vanília tesz teljessé. Fás és pézsmás jegyei intim hangulatot keltenek, és a meztelen bőr érzetét keltik. A fejillat guavával, mandarinnal és körtével indít; a szívillatban fehér virágok, gardénia, jázmin és narancsvirág érezhető; a kompozíciót pedig az alapillat szantálfás, vaníliaorchideás és pézsmás jegyei zárják le.

Rogue

Az első férfiillat női megfelelőjével, a 2013-ban piacra dobott Rogue-gal Rihanna mai énjét akarta megmutatni. A kacér és érzéki parfüm keleties jellegű; a citromvirág, a ciklámen, a jázmin, a rózsa, a szilva, illetve a pézsma, a fás jegyek, a pacsuli, a borostyán és a vanília is helyet kaptak benne. Az illat reklámkampányát Mario Sorrenti fotózta.

Kosár

A kosár üres!

 Google+

Kövesd a parfümáruházat a Google plus-on!